Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο Χρήστης μπορεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε το προϊόν να υπαναχωρήσει από την σύμβαση και να απαιτήσει να του επιστραφούν πίσω τα χρήματα που κατέβαλε (εφόσον δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας του προϊόντος). Σε περίπτωση που η παραγγελία αφορά παρτίδα προϊόντων, η άνω προθεσμία ξεκινάει από την στιγμή που θα παραλάβει το τελευταίο προϊόν, ενώ σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου, το οποίο δεν είναι αποθηκεμένο, σε σταθερή βάση, από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ο Χρήστης οφείλει εντός 14 ημερών από την ενημέρωση της Επιχείρησης για υπαναχώρηση να αποστείλει πίσω το  προϊόν, εντός της συσκευασίας του, στην άριστη κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε, μαζί με όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Για την υπαναχώρηση, απαιτείται ο χρήστης να συμπληρώσει την ακόλουθη φόρμα υπαναχώρησης και να επικοινωνήσει άμεσα με την Επιχείρηση. Θα ζητηθεί από τον Χρήστη να πραγματοποιήσει κλήση (με video) με την Επιχείρηση ή να της αποστείλει video και φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να διαπιστωθεί αν φέρει φθορές. Η Επιχείρηση θα επιστρέψει στον Χρήστη το χρηματικό ποσό που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος (και τα έξοδα αποστολής του προϊόντος, εκτός αν ο Χρήστης δεν είχε επιλέξει τον πιο οικονομικό τρόπο αποστολής, οπότε δεν θα του επιστραφούν τα έξοδα αποστολής του προϊόντος), αφού λάβει το προϊόν πίσω και αφού ελέγξει ότι δεν φέρει καμία ζημία. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος προς την Επιχείρηση επιβαρύνουν αποκλειστικά τον Χρήστη που υπαναχώρησε. Τα έξοδα επιστροφής χρημάτων μέσω Τραπέζης θα αφαιρούνται από το τελικό ποσό που θα επιστραφεί στον Χρήστη.

Φόρμα Υπαναχώρησης pdf (να γίνει μπλε και να επιλέγει ο χρήστης για να βγαίνει η φόρμα)

Επιστροφή Ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που ο Χρήστης παραλάβει κάποιο ελαττωματικό προϊόν οφείλει να επικοινωνήσει εντός 14 ημερών με την Επιχείρηση. Σε αυτή την περίπτωση θα στείλει το ελαττωματικό προϊόν στην συσκευασία του, με όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις και αφού επικοινωνήσει με την Επιχείρηση, θα έχει τις κάτωθι επιλογές:

Α) να υπαναχωρήσει από την σύμβαση,

Β) Να ζητήσει επιδιόρθωση του πράγματος (κατόπιν επικοινωνίας με την Επιχείρηση και σε όποια προϊόντα είναι εφικτό),

Γ) Να ζητήσει την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.  

Τα έξοδα αποστολής ελαττωματικού προϊόντος βαρύνουν την Επιχείρηση.

Σε περίπτωση που το ελάττωμα του προϊόντος προκλήθηκε από συμπεριφορά του Χρήστη η επιχείρηση δεν θα παραλαμβάνει το ελαττωματικό προϊόν.

Εγγύηση

Εμπορική Εγγύηση

Ο εκάστοτε κατασκευαστής – παραγωγός δύναται να ορίζει μια χρονική περίοδο εγγύησης. Το έντυπο της εγγύησης, εφόσον παρέχεται, περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο πελάτης για να επιτύχει την εφαρμογή της και τα δικαιώματα που παρέχει η εμπορική εγγύηση στον πελάτη καθώς και ότι αυτή δεν περιορίζει τα λοιπά δικαιώματα που αυτός έχει με βάση το Νόμο. Η εγγύηση των προϊόντων έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς τους και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση της ελλείψεως ανταπόκρισης του προϊόντος στη σύμβαση.

Νόμιμη Εγγύηση

Για όλα τα προϊόντα διαρκείας (των οποίων η διάρκεια προορίζεται να είναι μεγαλύτερη των 2 ετών) υφίσταται η διετής νόμιμη εγγύηση.